English versionDeutschFrançaisрусский中国的

Jak przebiega proces rekrutacji

W procesie rekrutacji i selekcji zwracamy uwagę na kwalifikacje, doświadczenie oraz kompetencje kandydatów.

Ponieważ jesteśmy firmą świadczącą usługi likwidacyjne z niemal wszystkich występujących ryzyk, poszukujemy osób odpowiednio wykształconych w bardzo różnych kierunkach, a więc inżynierów, finansistów, specjalistów z branży medycznej, marketingowców i innych.

Poszukujemy osób, które potrafią stawiać sobie i osiągać ambitne cele, rozumiejących wymagania rynku i potrzeby klientów. Ważna jest dla nas inicjatywa, dążenie do rozwoju, efektywna komunikacja i umiejętność zarządzania zmianami.

Przy rekrutacji na stanowiska menedżerskie zwracamy uwagę przede wszystkim na to, czy kandydat posiada umiejętności kierownicze, czy potrafi motywować innych, czy stosuje w swojej pracy podejście coachingowe.

Równie ważnymi kompetencjami dla Loss Control Service są: wiarygodność, lojalność, zdolność strategicznego myślenia, umiejętność ustalania priorytetów i podejmowania decyzji.